RSS 2.0

Nu är det fixat..

Sådär ja.. nu har vi suttit här hemma och fixat håret på mig(anne), det tog sin lilla tid! inte för att vi blev klara NU men ah..lr jo typ, det blev tillklippt för en stund sen, hehe. Hade tänkt o fixat det imorrn men vi tog det idag istället eftersom vi ska göra lite annat imorrn och jag ändå tvättade håret idag.

Denna gången blev det ett antal slingor mer eftersom det var kortare än sist, 15 mer blev det, sammanlagt 66 st.



Längden på håret blev en bit ovanför svanken, kanske inte syns så bra på bilden. Det är ju helt ofixat nu så, men det blev bra iaf :)

Nu är det lite folk här så vi ska chilla med en film, skrivs väl lite senare kanske!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: Olivia

ÅH vad fint! Då ska jag passa på att fråga nu ang hårförlängning!

Jag har jätte tunt hår, och väldigt "fina" hårstrån som det heter, men jag vill så gärna ändå sätta i en förlängning eftersom mitt hår aldrig kommer bli längre än till axlarna. Tänkte mest att ni verkar sätta i så få slingor i ert hår så ni kanske också har tunt hår (förlåt om jag misstar mig). Men hur funkar det för er isf, syns "plopparna" något och framförallt hur mycket skada gör det på håret?

Förlåt för världens längsta fråga! :)

2010-10-18 @ 17:28:51
Postat av: Anne & Jenni

"Olivia" Ingen fara Anne har lite tunnare hår än jag men plupparna syns endå inte, man lägger dom inte allt för långt upp så att man har ganska mycket hår att täcka mer. Jag satte i 3 rader, började ganska långt ner med 10 st, sedan andra raden satte vi typ 15 och sedan tredje längst upp satte vi typ 18 lr nåt sånt, minns inte riktigt, sedan satte vi ju i fler på sidorna nära öronen så att luggen blir längre om du förstår :)

2010-10-21 @ 19:13:16
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback