RSS 2.0

Nya Hollywoodfrun dissar Sverige

Isabel Adrian är det nya tillskottet i succéprogrammet ”Svenska Hollywoodfruar” och efter bara ett avsnitt har hon redan skapat stora rubriker genom att totalsåga hemlandet Sverige.



När Isabel var nattklubbschef på Stureplan träffade hon den numera världskända dj:n Steve Angelo och de flyttade så småningom till Los Angeles. Där bor de nu tillsammans med dottern Monday-Lily i Sean "Diddy" Combs före detta 60-miljoners villa och Isabel ägnar dagarna åt att shoppa, blogga, måla tavlor och ta hand om sitt yttre.

- Jag hade vart avundsjuk på mig själv om jag inte hade vart jag, berättar hon för Aftonbladet TV.

Redan i första avsnittet av ”Svenska Hollywoodfruar” presenterade sig Isabel med några väl valda kontroversiella ord.

- Sverige är för litet, för instängt, för inskränkt.

- Vi var tvungna att fly från Sverige för den här jävla jantelagen, säger hon och fortsätter sågningen:

- Jag gillar inte många av människorna som bor i Sverige. Jag gillar inte systemet.

Isabel har heller inga planer på att återvända till sitt hemland.

- Jag saknar inte Sverige ett dugg, jag förstår varför alla rika flyttar ifrån Sverige.

Den nya svenska Hollywoodfrun är också öppen med att hon liksom många andra Hollywoodbor lagt sig under kniven för att bättra på sitt yttre.

- Jag har sillisar i de här tuttarna och jag har opererat mina läppar, berättar hon stolt.

Checka hennes blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback