RSS 2.0

Riktig rehab!

Det har verkligen känts som att man åkte iväg till ett helt annat ställe för att bli "frisk". Som alla har fattat så har jag bott ute hos mamma i Målsryd sen i fredags. Vilken har vart hur skönt som helst..det har varit kanonlugnt och jag har fått all hjälp som jag har behövt :)

Sen att mamma kanske har överdrivit lite med hjälpen, typ det har ibland känts som om mamma trott att jag varit döende, haha söta mamma! Men det har ju inte gjort saken värre direkt, har bara fått säga till henne att hon inte behöver oroa sig så himla mkt som hon har gjort :P

Har iaf blivit jätte mkt starkare på kort tid tack vare detta, ingen stress och inget att tänka på än vila. Har fått frisk luft me, ute på "landet" :P eller skogen kanske man ska säga, hehe



Har suttit/legat på favvo-platsen och blivit upppassad. love it! Med massa god mat och massa tv-tittande.

Sen har vi det här med medicinerna, måste ju berätta att dom har hjälpt/hjälper mig jätte mkt också, "The painkillers" är hur goa som helst, hela jag domnar bort..bara känner hur det hela kommer över mig när jag tar dom. På Jenni hjälpte dom typ ingenting :( så jag har inte direkt lidit av smärta om jag ska vara ärlig.

Mer vila ska det definitivt bli, det har ju bara gått 4 dagar sen operationen, men tänkte bara uppdatera lite om min recovery.

Så nu vet ni hur jag har haft/har det :)

TACK MAMMA! <3
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback