RSS 2.0

Sometimes I hate myself

Det finns vissa dagar och stunder jag bara hatar mig själv. Jag kan iofs inte göra nåt åt saken men jag irriterar mig så in i.. Det är när jag är så trött så jag inte orkar göra annat än att klaga. Jag blir så grinig så jag stör mig på mig själv! :(

Idag var det en sån dag tråkigt nog. Jag trodde inte att jag skulle bli så trött som jag varit idag.. Gårdagen tog nog rätt hårt på mig. Inte varit i rörelse så lång tid åt gången på ett bra tag nu. Jag dansade hela kvällen igår ju! Riktigt skoj som jag skrev innan men min kropp gillade det inte alls. Dom senaste timmarna var värst, bara suckande och klagande på att jag va så trött att jag ville dö. Stackars min älskling som fick stå ut med det. Men han vet nog att det var av trötthet och att han inte ska ta åt sig av sånt. Det är väldigt sällan jag blir grinig. SORRY MY LOVE <3

    

NU ska jag iaf sova.. ensam :/ tråkigt! Daniel följde mej hem och gick sedan tillbaka. Han jobbar kväll i veckan oxå, så då ses vi inte, men lättast för honom o sova hemma ikväll så slipper jag väcka honom.

Gonatt och sov gott! Imorrn börjar vardagen för min del igen! Skrivs på jobbet!//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback