RSS 2.0

The losers!

Vilket team :) lite som A-team typ..Har legat och chillat med film som vanligt en söndag..Tess kom hit och vi kollade då som ni kanske fattar på "the losers"



En bra actionfilm! Det är ju sånt vi gillar..action :)

Söndagen är ju snart slut och den har varit typ som förr, eller kanske inte för mig men jenni iaf, hon va och handlade idag och sedan lagade hon mat, fick hjälp av mamma och plastpappa såklart ;) det har blivit mkt hjälp av mamma dom här veckorna, och kommer få det dom närmsta veckorna me såklart.

Jenni drog till Daniel när hon var klar med sitt här hemma :) där har hon oxå chillat med film vad jag vet iaf. och nu ligger hon o sover sen ett tag tilllbaka, men jag behöver faktiskt inte sova ÄN :P för jag har lärt mig att komma upp ur sängen själv nu i helgen, gjorde de första gången igår när jag vaknade hos pappa, hehe (stolt). Så nu behöver jag inte vakna lika tidigt som Jenni för att komma upp.

Ska chilla med tess ett tag till så ni får ha det gött och hoppas att ni har haft en kanonbra helg!
skrivs imorrn, då börjar mina "steg" för den "nya" Anne :P haha

XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback