RSS 2.0

Vissa människor asså!

Herre gud! Vi klagar sällan på folk men ikväll måste vi få klaga lite iaf! Alla har säkert sett premiären av Top Model? Såg ni bruden som BARA skröt om sina pengar! ÅÅÅÅÅH! Och sedan hon mörkhyade som skröt om att hon kunde slå ner brudarna. Vi dör! New York fruarna då? Pinsamma, speciellt kärringen som är helt hysterisk efter en man som har pengar och vill att hennes dotter ska bli en stjärna.



Det finns vissa grejer vi ogillar hos folk..

1. Människor som konstant skryter om pengar (och om allt annat överhuvudtaget, skryt skryt skryt) och att dom aldrig behöver jobba o får pengar osvosvosvosv, alla dessa anledningar dom slänger ur sig. USCH! Skulle inte skryta om att inte göra ett skit speciellt när folk knappt har jobb eller sliter häcken av sig. "Jag är inte här för pengarna, dom andra kan få dom, jag vill bli modell, pengar pengar pengar" tjejen på top model pratade inte om nåt annat!

2. Folk som skryter om att dom kan golva ner folk hit och dit. Alltså, en fråga? Är det coolt att slå folk och åstadkomma skada? eeh. inte sexigt eller klassigt någonstans. Känns väldigt trashigt att slåss.

3. Folk som konstant klagar på att folk är fula och anser sig vara mycket bättre än andra. Alla är inte lika snygga men man behöver inte bry sig så mycket om hur andra ser ut, bry dig om dig själv istället. Det är ju faktiskt insidan som avgör det mesta till slut endå. Även den snyggaste kille/tjej kan bli ful tack vare sin personlighet. Tro mig, jag vet. usch och fy, ibland undrar man vad man såg hos vissa människor.

4. Folk som överdriver med allt typ. Det kan lätt bli för mycket i längden.

Nog med klagande på andra ;P Gillar top model för övrigt, alltid lika skoj att se vilka tjejer som går vidare. Har redan några självklara favoriter o dom gick ju vidare! ;D Gonatt och skrivs imorrn!//J

Kommentarer
Postat av: Olivia

Håller verkligen med om skryt. Det är verkligen det värsta jag vet! Helst om pengar, det äcklar mig riktigt mycket. Tror det bara är folk som tidigare inte har haft något som skryter som mest!

2010-10-05 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback