RSS 2.0

6:e veckan!

Yes, då har man varit nykter i 6 veckor i rad..men nu är det ju inte så konstigt kanske att man håller sig inne och inte går ut :P haha men som sagt så känns det bra!

Har funderat rätt mycket på det där med alkohol och festande dom senaste veckorna och jag fattar INTE när folk säger typ saker som: fan vad tråkigt att sitta hemma en helg, jag måste ut och festa eller nåt liknande, är man så desperat? visst, det är kul att träffa folk och så men allvarligt..hehe har iaf själv känt att det verkligen inte är ett måste att gå ut och supa sig full varje helg, men på vissa verkar det faktiskt som om dom måste göra det? Men när man inte har så mkt planerat till helgerna så trillar man lätt dit? visst är det så..? När andra går ut så vill man inte sitta själv? :P



Aja, söndagen är snart slut igen och vi spenderade dom sista timmarna på att kolla på den förbannade filmen "frozen" Har läst att flera har sett den och tyckt att den varit hemsk..och ja, det var den väl? Eller..det var typ en "tortyrfilm" vid vissa ställen, inget i min smak, VÄLDIGT lame också om ni frågar mig, slöseri med tid om ni frågar oss.. usch på den!

Yeye! Hoppas att ni har haft en trevlig söndag..
ska se till och få mig några timmars sömn nu så att jag e pigg och glad inför en ny och "spännande" vecka!

Jenni ska väl ligga vakna ett tag till verkar det som, Hon ska ju självklart inte jobba riktigt än :)

skrivs imorrn!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback