RSS 2.0

BUU för alla nya telefoner!

Men vi då!?!? Vi med långa naglar!? Ska inte vi kunna använda alla dom nya telefonerna som produceras!? Man kan ju inte trycka med naglarna på dom nya touch-skärmarna! Daniels telefon är sån och det irriterar mig så in i helvete! Han har HTC Desire. Grym telefon! Iphone 4 är oxå sån. Jag klipper då fan inte ner mina naglar för en telefons skull. Kan jag inte använda dom så skit samma. Skit dåligt om alla telefoner blir sånna :/ det är därför jag gillar min Sony Ericsson SATIO, man trycker med pekpinne eller naglar, passar mig o anne utmärkt med andra ord :) PLUS att kameran är 12,1 megapixel!


Kommentarer
Postat av: my meauty secrets

jag tycker att båda pizza-kiten är goda, men den röda förpackningen smakar mer då den ska vara lite "spicy", så den tycker jaga bsolut ni ska prova nästa gång :)

2010-09-26 @ 21:55:32
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men hur trycker ni eller? ^^)

Var tvungen att prova nu hur jag trycker och jag använder då inte naglarna i alla fall haha.

2010-09-26 @ 22:50:37
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback