RSS 2.0

Byebye nelly.com..IGEN!

Jaha, då ska man dra och vara borta från jobbet igen..och denna gången blir jag borta 2 veckor, som jag skrev innan. Fast sen är det ju inte helt 100% att jag blir borta 2 hela veckor, vi får helt enkelt se hur det blir :)

Idag har jag iaf varit ritigt duktig och gjort ett sista fotoryck.. Fotade till och med Sandras små söta trosor från nellys egna märke Wonderland. Det var en trevlig och lite rolig fotning, Sandra var med hela tiden för att se till att det blev bra :P "kom och slicka på min rosettt" fick jag ur mig", hahahahahha! Hon skulle fixa en rosett och den blev bara rak om man slickade på fingrarana och la lite saliv på den :P



Sandra slickar på rosetten ;P hahhahaha!

Ne nu ska jag ta mig hem! Har lite och fixa..
Later babes!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Tack för kommentaren , kul att du hittade till min blogg! SÅ fin blogg du har. Kram

2010-09-28 @ 18:12:40
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback