RSS 2.0

Byebye bra!

Då sa Jenni hejdå till sina bh:ar lite tidigare idag! Det var en hel del som försvann, jag får ju behålla mina en vecka till iaf :) hehe





En blek och väldigt trött Jenni i vårat renoveringsobjekt till kök.

Idag var det som sagt katastrof här hemma tack vare köket..hände massa grejer så Jenni och Daniel flydde faktiskt hem till honom, och det va fan bra det! Det var de jag ville från första början. Själv har jag "fixat till" lite här hamma efter alla, hehe och sen gjorde jag våra andra sallader inför veckan. Jag känner mig lite duktig iaf!

Nu är Tess här, vi va ute och körde lite med hennes "nya" bil som hon köpte idag ;) peugeot 206, så söt :) hon älskar den redan! hehe

Äh, har inte hänt så mkt mer idag, ska hoppa in i duschen och bli fräsch nu.
Ha de göött!!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback