RSS 2.0

Det börjar kännas!

Det börjar kännas att det är väldigt nära nu! Lite pirrigt och spännande! Har ju aldrig somnat in och opererats och det är väl de som känns mest. Och att vakna med smärta kan väl inte heller va särskillt skoj? :P Aja jag är lite nervös men det är ju helt naturligt några dagar innan men jag är som tur är inte orolig över något. Allt kommer gå aaas bra känner jag! :P

Jag är helt ensam i vårat team nu på morgonen. Gav stefan och simon lite sovmorgon så dom kommer inte förrän kl 10,00! Skönt och få sova ut lite kanske. Finns inte så mycket och göra heller så de gör inget. Dom två killmodellerna vi ska ha idag kommer kl 11! Tråkigt nog glömde jag alla min grejer jag skulle fixa naglarna me hemma, men har nog en extra fil här nånstans :P Någonting ska jag väl lyckas sysselsätta mig med!



HAHA Fick mig ett gott skratt precis! Min kollega Sandra skrev " Den där lilla toppen kan du slänga nu" på msn. HAHAHA exakt min tanke, jag har på mej den bara för att det är sista gången jag kan ;D plus att den gör min outfit ganska söt oxå, sötsandra! Men så e de, ut med det gamla och in mer det nya!

Sista jobbdagen på ett litet tag nu ;) den gör jag till en bra dag! Skrivs babes!/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback