RSS 2.0

Dum i huvvet!?

Jamen det är klart fan folk tror att man är det, går man runt i glajjor när det regnar eller när det är kolsvart ute så kan man ju inte tänka nåt annat lr!? hehe Fick en kommentar för en stund sen av en "bekant" som jag stötte på, "Det är inte sol ute" Mitt svart till det? "NEHE? det trodde jag".

Jag är INTE redo att visa mig utan dom än iaf..förrutom inför mina närmaste såklart. De 4:e dygnet har gått efter operationen och ja, man ser ju ut som man gör, jag ser så mkt positiva resultat redan men jag e ju gul och blå, lr ne jag är fan röd och lila och gul...öh? OCH fortfarande svullen såklart, hehe. Väntar iaf med att "visa" mig tills stygnen är borta, och dom ska bort nästa onsdag. Då kanske jag kan börja sminka mig lite igen. Det är så här jag har gått och sett ut hela dagen..finns väl inget att kommentera på egentligen?



Trodde att det skulle bli en ensam dag idag, Liggandes i soffan all day long. Men våran kära vän Anki och hennes dotter Tyra och "kommande" dotter Lilly(tror jag det kommer att stavas) var på besök tidigare idag :) Vi har alltid trevliga och allvarliga och även löjliga samtal. Behövs ibland!



Är sjukt trött idag..varför vet jag inte, för jag har varit vaken precis lika länge som alla andra dagar och typ gjort samma saker..aja.

Får väl lägga mig lite tidigare idag kanske? ska ju orka shoppa imorrn ;)
Hoppas ni haft en bra fredag!

XoXo//A

Kommentarer
Postat av: misha

vart kommer toppen ifrån?:D

2010-09-19 @ 12:19:11
URL: http://lifeinoneplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback