RSS 2.0

Duschen!

Det här med att duscha...Efter att jag skrivit det sista inlägget igår så ville jag BARA gå och lägga mig efter en lång dag. Men det gick bara inte, jag var var bara TVUNGEN att duscha..det är nåt jag måste göra innan jag går och lägger mig, att lägga sig "smutsig" känns inte ok. Många duschar på morgonen, visst! man blir pigg och fräsh :) men jag duschar hellre på kvällen för att få bort allt man varit med om på dagen! Vaknar ju fräsh då.



hehe, bra info va? BTW så håller våran discodusch på att lägga av :( fick iofs den i julklapp så den har hängt med ett tag :) får väl köpa en ny eller så önskar vi oss en ny. Klicka på bilden för att komma till sidan som säljer sånna. Gillar den! Den är mysigt ;)

Har för övrigt redan hunnit fota lite idag på jobbet..men klockan e ju redan 10 så vad hade man förväntat sig. Favoriter kommer väl senare som vanligt :) Nu är det bara att sätta igång och jobba med retuschandet.

XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback