RSS 2.0

En sista insats!

Idag är det sista dagen jag kan träna och städa på ett tag! Så jag gör både och idag faktiskt! Har städat hela lägenheten så att den är skinande ren nu när jag ska ligga inne o dega hela dagarna! Man vill ju inte bo i en smutsig miljö. Inte för att vi har det smutsigt men katthåren är överallt!! Bytt lakan i sovrummet så dom är rena så det inte finns några bakterier i dom, och tvättat toaletten så att den är någorlunda ren iaf.



Jag råkade tråkigt nog sträcka ryggen när jag städade.. TYPISKT!! Råkade lyfta en av fotpallarna lite fel så jag sträckte vänster sida av ländryggen. Blev helt yr och svettig men det är bättre nu som tur är. Vill ju så gärna träna idag, så jag får hoppas att ryggen håller nu. Daniel ska följa med mig och köra ett pass! haha första gången vi tränar ihop, vi kommer köra lite tillsammans men jag kör ju mest kondition och han mest styrka :P men ska försöka få honom till mer kondition idag! de behövs! :P själv kör jag ganska lugnt, vill INTE ha träningsvärk på all den smärta jag kommer ha imorrn!

    

Nu är det dags att hälla i sig en proteinshake, byta om och dra o rösta. Driekt efter det gymmet! skrivs senar!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback