RSS 2.0

Första natten



Första natten är nu avklarad..vart va det jag skulle ha ont nu då? Fick med mig en hel del panodil för smärtan och en hel del kompresser för att jag blödde runt ögonen nån timma efteråt. kompressena förstår jag, men panodilen..den har jag typ inte ens använt :P hehe tog dock 2 innan läggdags men jag har inte alls haft ont eller så, det lät faktitskt på sköterskorna som att jag skulle ha en del del smärta.



Här har jag iaf typ suttit upp och sovit hela natten..det är det jag ska göra dom 2 första dygnen, så att blodet rinner neråt.. Sen är det så att man får sova hur länge man vill, men det är klart att lilla jag inte kan sova mer än typ 7 timmar..sen vaknar jag av mig själv. Så jag var vaken redan kl 8 :P typsikt mig.

Mår fint, det spänner väl lite som sagt i tinningen..och det "drar" lite i kinderna, kan inte öppna munnen helt, för dom har ju stramat upp en del där..hehe så de är ltie svårt att äta ordentligt och till och med borta tänderna.



Yeye :) ska väl vila vidare här nu med mina sötisar Tia & Tindra, Tess kommer ju bort hit och håller mig sällskap senare me!

XoXo//Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback