RSS 2.0

it's on!

Hantverkarna kom idag igen! Att det aldrig blir klart hemma..men denna gången blir det iaf gjort, det sista med våra fönster måste fixas i köket och det mindre sovrummet. SEN är det bara ytterdörren som ska bytas! hehe dom måste ha undrat varför jag gick runt i glasögon på morgonen.



Glasögon och morgonrock, vilken trevlig kombination ;)

Måndag it is..och det känns faktiskt bra att vara tillbaka på jobbet! Alla frågar hur jag mår o så..trevligt att dom bryr sig ;P hehe har saknat alla här!

Nu är jag bara sååå spänd inför Jennis operation, får se om hon hinner blogga nåt innan, annars gör jag de när Daniel skickar lite bilder :) måste iaf hinna prata med henne innan!!

Skrivs senare of course!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback