RSS 2.0

Jag är lite rädd!



Jag är faktiskt lite rädd för att bli sjuk så här nära operationen! Satt och tänkte på de igår kväll när jag va hos Daniel. Blev plötsligt jätte trött och hängig och de kändes som om jag va på väg att bli förkyld. Det e tack vare alla tröga som går till jobbet eller gymmet när dom är sjuka! Jag vill verkligen inte bli de nu när det är bara några få dagar kvar, jag bli vansinnig!! Jag gick o la mig ganska tidigt så jag skulle känna mig bättre idag och det gör jag som tur är... kanske bara va extra trött igår. Sedan började jag fundera över ifall jag verkligen ska träna resten av veckan... bara tanken att ja inte kan gå o träna sista veckan innan uppehåll gör mig jätte arg! grr!! Aja att träna lite försiktigt går nog så får jag helt enkelt känna mig för.. min kropp ser ju aaas bra ut nu o ska försöka få den lite bätte innan operation! ;) Skrivs//Jenni 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback