RSS 2.0

Jag lever!

Ja, det gör jag! Har varken kunnat eller orkat blogga på hela veckan! Ni fattar nog varför! Smärtan var som jag trodde väldigt hög och armarna lyder inte riktigt allt. Det drar i musklerna nu när jag skriver men vilar armarna på bordet samtidigt hehe :) Jag överlåter de mesta av bloggandet till Anne fortf, men hon gör ett bra jobb!

Vill visa er hur de ser ut men de tänker jag inte göra :P det e ju faktiskt privat. men de hade vart skoj. De får bli när dom är helt läkta och jag får ha bh. Har fått ett band som ska trycka ner tuttarna en månad nu.. Ser fram emot slutresultatet, dom ser jätte bra ut förutom att dom är välidigt höga nu i början :) men dom lägger sig så småningom.



Sovit bort alla dagar, bara legat o glott på tv typ så jag fattade knappt vilken dag det var. Får ont i ryggen av att ligga så mkt, hehe. Har vart hemma hos Daniel i veckan eftersom dom renoverade här hemma men igår fick jag äntligen komma hem till min soffa och säng.

Jag o Daniel gick inte så bra ihop under veckan heller tråkigt nog. Han blev alldeles för irriterad på mitt klagande om hur ont jag hade. Men vad hade han väntat sig. Jävla stressande iaf, kändes som om man fick mer ont i hans sällskap. Så nu orkar jag inte, en paus tack, så får vi se när jag vill ses igen... mamma va här igår istället och idag ska jag va me Anne o ha en systerkväll. Skulle åkt till pappa men det blir inte så.

Jävla novell, men så e de när man inte bloggat på länge :) Ha de gött folk så skrivs vi snart igen//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback