RSS 2.0

Klipp klipp!

Det kan inte bli hur långt som helst..ser bara fejk ut då, och det vill man ju inte..även om fejk ofta är bra så behöver det ju inte alltid se ut som det :P Så ikväll klippte vi av en bit på mitt hår..har ju vuxit så mkt sen jag satte i det, det har ändå gått 3,5 månad. Måste säga att jag fortfarande är väldigt nöjd med det efter så lång tid..och jag kan lova att jag inte varit snäll mot det direkt, har inte följt dom "råd" man får när man sätter i extentions..typ som att man ska fläta det när man sover och  tränar och man ska tvätta det med blablablabl..ja ni fattar! hehe.



Håret blev nån centimeter kortare..hon klippte av det tunna nertill. Håret ska sitta i ett litet tag till..tills operationen. Sen blir det nytt och fräsch igen! Nästa gång ska jag lägga i lite färre slingor faktiskt, det behöver inte vara riktigt såhär tjockt som det är nu. Men sånt vet man ju aldrig när man gör en sak första gången, Men Jenni gjorde det faktiskt bra! :D

Har som sagt varit JÄTTE nöjd med håret..det är köpt från www.rapunzelofsweden.se. Använder det europeiska håret för att det ska vara lite tunnare hårstrån och det upplevs som lite mer "lyxigare", passade mitt hår PERFEKT!

Aja, nu blir det mer film.. hoppas ni haft en mysig ELLER festlig fredag!
Vi har iaf haft det myyys, skrivs mer imorrn.

XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback