RSS 2.0

Lövly!

Hej hopp allihop! Nu är jag hemma igen..har haft en mkt trevli fredagkväll! Och jag fick fixa till mig me :) nu kändes de bra att titta sig i spegeln igen, hehe kände igen mig faktiskt :P haha

Jenni ligger och sover sen någon timma tebax, ska in och kolla om hon behöver nåt innan jag kryper ner, har själv varit sjukt trött nu ikväll..



ojdå, första bilden på mig utan glasögon sen operationen..känns ju bra :) hehe som ni kanske ser på syns blåmärkena lite under ögonen ner mot kinderna, dom var svåra att dölja helt, man är ju inget proffs precis. Sen att man blivit så vit nu me när man inte har solat på 100år. åh..aja!

Har inte så mkt mer att skriva, är alldeles för trött för sånt här just nu.. så ni får ha det bra!
Skrivs! XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback