RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.03

mmmm.. det va så jävla länge sen nu man åt pannkakor! Tänker alltid på när man var liten och åt det med jämna mellanrum :P Daniel va så söt och gjorde massor igår så jag fick med mig några hem imorses. Vi skulle egentliigen ätit dom som mellanmål men vi åt dom till frukost ist. GOTT va de iaf!

Frukost: 3 pannkakor med sylt



Mellanmål: Turkisk yoghurt med skivad banan

Lunch: Pasta med tonfisksås

kvällsmat: Anne åt två toast och har även ätit lite nötter nu på kvällen. Jag åt en kyckling pizza IGEN :P onyttiga jag asså.. men det är fredag och jag gottar mig! Får se om de blir lite choklad eller chips till filmen!

Träning: Ni kan väl gissa om vi tränat eller inte.. :P äsch, de har vi inte. Det är ju trots allt vilo/myskväll idag. Vi dricker ju ingen alkohol och äter ganska nyttigt, då känns de som om man inte behöver träna mer än 3 ggr i veckan, kroppen verkar hålla sig i god form endå ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg :)

2010-09-04 @ 00:19:13
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback