RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.14

Jenni kör sin grej på gymmet, en tisdag..det brukar vara våra vilodagar ju! Men som sagt..sista träningsvekcna för henne, sen är träning ett NONO i en månad. Jag vill me träna men det går inte, lr går gör det väl? Fast jag MÅSTE vila.

Jenni var iaf duktig som sagt och körde 20 minuter på "krossen", inner/ytterlår, utfall på stepbräda för extra effekt, mage och sedan 10 minuter på löpbandet.

Maten blir inte regelbunden för mig som ni redan har fattat, men skriver iaf bara vad vi har ätit..brukar hålla 3-4 timmars mellanrum mellan målen.

Frukost: Turkiskyoughurt med banan och frysta hallon, Bravo juice med smak av äpple, päron, apelsin, morot & citron.



Jenni hann inte med nåt vanligt mellanmål för att fotningen var vid den tiden. så det blev en tidig lunch.

Lunch: Samma som går, laxsallad och vatten. Det blev min middag vid halv 7.

Mellanmål:
Jag åt en apelsin och dack grönt te. Sen åt jag mer turkiskyoughurt och te lite senare me..

Jenni åt 2 knäckisar med öpple,päron & vaniljkeso + en proteinshake.

Efter träning: nudlar med tonfisk & fetaost.

Kvällsmat: Tessi tog med sig popkorn till ikväll, men dom låter jag vara :P det blev en knäckemacka med annanas&passion-keso (rätt mysig) kan dock inte förklara smaken riktigt..rätt söt smak.

Inget mer för idag, känner väl ändå att vi/jag fått i oss massa nyttigheter idag :)

Laater//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback