RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.17

Behöver jag tränar mer innan operationen tror ni? ;) kanske duger så länge så kör man järnet efteråt. Får väl se! Kanske ett sista konditionspass på söndag, skulle sitta fint faktiskt. Jag e nöjd men det har jag nog all rätt att vara tycker jag! :P

Frukost: Havregrynsgröt med juice o vitaminer
Mellanmål: Grönt te och apelsin
Lunch: Tonfisksallad
Middag: Vitlöksstek, pommes, vitlöksklyftor och tsatziki. Förrätt vitlöksbröd. Så nu stinker hela jag :P
Kvällssnacks: vet ni vad? Köpt både lösgodis och kladdkaka! Tänkte gotta oss lite ;)




Anne har legat still som en potatissäck hela dagen och inte fått i sig så mkt heller. Nyttigt har det iaf varit.

Frukost: Havregrynsgröt och ett glas mjölk + vitaminer
Lunch: Tonfisksallad + proteinshake
Kvällsmat: Äggröra (3ägg, tomater, rödlök & fetaost) och grönt te.

Bye babes//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback