RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.19

ÅÅÅÅH! Jag blev lite irriterad idag faktiskt! Skrev ju att min rygg typ gick av innan när jag städa vilken va så jävla typiskt. Trodde att den skulle hålla men de gjorde den ju inte :( Jag kunde inte träna nån rygg idag vilket jag hade behövt nu när det blir tyngre framtill :P Aja, har bra ryggmuskler redan som tur är... får träna den extra mkt när vi väl får träna igen. vafan! En hel månad med degande :P lite lätt träning blir de säker endå.

Så min träning idag blev:
Crosstrainer 20 min, inner och ytterlår, mage på gymboll och till sist lite löpning på bandet. Fick sån jävla håll så jag inte ens kunde andas, säker tack vare ryggen. Blev lite förbannad men slutade springa och tränade lite mer mage ist. :)



Frukost: Pannkakor som jag gjorde lite onyttigare med sylt och chokladsås :P
Innan träning: Proteinshake
Kvällsmat: Egengjord pizza med tonfisk, rödlök, annanas och chaminjoner

Som tur är åt vi ganska sent. Får ju inte käka nåt mer idag eller imorrn innan operation. Kommer troligtvis vara helt utvsulten efteråt men man lär väl inte vara sugen på mat det första man är :P

Anne får ju inte träna men har ätit...
Frukost: Två äggmackor
Middag: Två toast och proteinshake
Kvällsmat: turkisk yoghurt med vindruvor

Gonatt alla söta, skrivs imorrn ;)//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback