RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.21

Det har varit bra väder hela dagen, vilken tur :) då blir man ju alltid på bättre humör..då får man lite mer lust att "röra" på sig och inte bara sitta inne o så.

Tog ingen cykel till jobbet idag konstigt nog, brukar ju göra det när det är bra väder, för att cykla i regnet är INGEN hit..sen var jag dum nog att INTE gå ut och gå på lunchen..vad har hänt där lixom, vi ahr glömt av våra lunchpromenader konstigt nog :( får ta tag i dom igen, men som sagt..när vädret suger så sitter man fan mest still. OM man inte är på gymmet då, hehe. saknar gymmet :(

Min enda "motion" idag då har ju bestått av promenaden till jobbet OCH hem, idag gick jag lite "tidigare" eller så kan vi kalla det "senare" från jobbet för att GÅ hem, inte åka med Stefan, som brukar köra föbi här nä'r han ska hem :)

Maten för min del bestog idag av..
Frukost: Icas Musli med frukt och ett glas Bravo juice.
Mellanmål:  Aplesin & Grön te.
Lunch: Egengjord Caesarsallad med dressing och vatten.



Kvällsmat: Tonfisk & fetaost och en proteinshake.
Senare blev det en kopp te som vanligt..

Jenni har fått i sig sin sallad idag vad jag vet iaf, hehe mer info har jag inte om henne..såg att det stog lite glas med lite cola eller nåt i? och sen några koppar te när jag kom hem. Hon sover ju mest, lr ligger o typ halvsover så hon får inte i sig så mkt dom här första dagarna. Hon får i sig piller iaf :P hehe

Nu blir det att få sig en skönhetssömn, sova är bra för kroppen, sov mkt så går ni ner i vikt om det är det ni vill vill säga :) hehe

Have it! Skrivs imorrn igen, då händer det grejer...typ.
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback