RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.23

"Får jag powerwalk:a och typ göra situps o sånt?" Det var min fråga om träning till läkaren igår, "jorå..det kan du göra, men ingen tyngre träning på 3 veckor". Det var hans svar. Då blev jag lite glad iaf..och jag blev även inspirerad av mitt tidigare inlägg om gymbollen. Glömmer faktiskt av att vi har en ibland, den ligger i garderoben och bara väntar på att bli använd, men ikväll så :D



Här har jag suttit och jobbat på absen en stund.. ville gå ut och gå efter att städningen och kvällsmaten var klar. Men det är så mörkt och den rundan jag ville gå är lite läskig ändå när man är helt ensam. Det händer ju så mkt nu för tiden.

Anyway..min motion har idag bestått av två snabba cykelturer från och till jobbet. Ett hårt städningspass, blev väldigt varm.. :P och trött, hehe lägenheten är ju som sagt väldigt stor!

Glömde nästan bort och äta innan me tack vare städningen.
Frukost: Havregrynsgröt med drottningsylt & ett glas Bravojuice.
Mellanmål: 2 knäckisar med keso & grönt te.
Lunch: Räksallad (Isbergssallad, tomater,gurka, rödlök,ägg & räkor) Vitlöksdressing och vatten till detta.
Kvällsmat: Ähhgröra & juice

Liite senare blir det mys med grönt te..funderar på att ta en proteinshake me, kan aldrig skada :P har inte fått såå mkt protein i mig idag ändå.

Later babes!
XoXo//A


Kommentarer
Postat av: mickis

var är den vita tröjan ifrån? :)

2010-09-23 @ 22:28:33
URL: http://mikaelasedell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback