RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.28

Nada, zip, zero för mej när det gäller träning! Anne har väl fått lite motion idag! Själv degar jag i soffan hela dagarna som vanligt. Ska bli gött o få komma ut o promenera senare i veckan typ! Måste bli bättre på att hälla i mig protein så jag inte tynar bort oxå!

Anne:

Frukost: havregrynsgröt med ett glas mjölk
Mellanmål: Apelsin och grönt te
Lunch: Räksallad
Mellanmål: Kesoplättar och proteinshake
Kvällsmål: Apelsin och grönt te

Träning: Inte så mycket men all motion är ju bra trots att det är i små doser. Hon cyklade till och från jobbet och tog en lunchpromenad på två varv runt byggnaden.



Jenni:

Jaja, träningen vet ni ju redan, ingen ;P

Frukost: Ingen frukost idag, gick direkt på lunch.
Lunch: Räksallad
Mellanmål: Kesoplättar och proteinshake
Kvällsmål: Apelsin och grönt te

Bra matintag om ni frågar min för en som inte rör sig ett dugg, behövs inte så mkt mer faktiskt..

Gonatt alla söta! Ska sitta uppe en stund med syrran, och Daniel ska gå o lägga sig, skrivs imorrn//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback