RSS 2.0

Nästa projekt?

Förra veckan var det epilering från tårna ända upp till bikinilinjen som gällde för mig(anne)..aneldning? jo, för att jag kände att det började bli lite väl "hårigt". Har inte stört mig nåt på det innan om jag ska vara ärlig, men nu har man inte fått någon sol på dom stackars stråna och dom har blivit mörkare av all brun utan sol och då tyckte jag att dom syntes lite för mkt! Jenni har faktiskt inte riktigt samma problem.

HATAR allt som har med hår att göra på kroppen, vill BARA ha hår på huvudet, ögonbryna och ögonfransarna. Resten hade vi helst velat slippa! Vet att hår har sitt syfte men ändå.

Funderar faktiskt på att ta bort ALLT hår på kroppen med hjälp av IPL..Detta kanske blir vårat nästa projekt för kroppen!? Har faktiskt funderat på det flera gånger, hade varit skönt att slippa raka armhålrona och liknande. Men det kommer inte att bli en billig saga isf. hehe

Som vi skrev innan så är en hårfri kropp ett av Kim Kardashians skönhetsknep!



Ikväll var det mina armars tur att få sig en omgång! Aj,aj säger jag! Om ni tittar på den röda armen så kan ni se att hårsäckarna reagerade starkt och svullnade upp..det håller på att frösvinna nu iofs, men det såg inte bra ut :P

Nu är jag iaf hårlös där me, känns bra! Epilartorn är bra att ha..en tillfällig lösning för håriga problem. Skönt att ha sånna här "ta hand om sig" kvällar när man kan titta på en bra film och chilla me.

Skrivs imorrn! Och då är det FREDAG! Lovely day!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback