RSS 2.0

Never again?

Måste bara berätta lite om lördagen..den var ju faktiskt väldigt bra!! Efter att allt var klart med maten till mamma igår så satt vi o åt och hade det mysigt ute i Målsryd i några timmar :)



Jenni sitter o försöker stämma mammas gamla gitarr..o nej hon kan inte spela :P

Efter besöket åkte Jenni hem för att ha en myskväll med sin pojke, as usual nu för tiden :) Det hade jag också gjort om jag hade en pojkvän som ville vara med mig ;P hehe

Anyway, Jag gick som sagt på förfest och sen mötte jag upp Tess och Cilja för att gå till Grand. Har inte varit på Grand nu efter sommaren, dom har bytt åldern till 23 nu, innan var det 25. Det var kanonbra måste jag säga..älskar musiken dom spelade..så man kunde dansa heeela kvällen, har inte dansat ordentligt på jag vet inte hur länge..och vi ÄLSKAR att dansa :D

Det var INGA som helst problem att vara nykter igår bland allt folk. Det finns iofs många faktorer som spelar roll om man ska klara av att vara nykter ute på krogen. Det första är vilka man är ute med, det andra är vilket ställe man är på och det tredje är att man måste vara positiv själv..annars funkar det aldrig :P

Fick en kommentar igår som löd: "nu kanske du aldrig vill dricka igen efter denna kvällen" och mitt svar till detta blev: "Nope, det kanske jag aldrig vill"  och det lär jag inte göra om det är lika bra varje gång, men sånt kan man ju aldrig veta i förväg heller..tråkigt nog, men det återstår att se vad som händer :)

Det var iaf 3:e veckan utan nu, 4:e börjar imorrn ;) feels good!
Söndagen har för övrigt varit nice..lite matlagning för veckan och en städning av lägenheten blev det me..har tagit tillbaka städdagen till söndagen igen..som förr.

Hoppas att ni har haft en MINST lika trevlig helg som vi, även om den gick för fort!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback