RSS 2.0

Tänkte göra lite nytta!

Då va man hemma lite tidigare än väntat! Image-fotningar de sista så vi hade ju ingenting att göra. Lika bra att gå hem och göra lite nytta istället för att sitta där o glo ;) haft två modeller på nelly idag, en som kom på morgonen (Viktoria) och en annan som bara fotat image som kom senare under dagen. Tråkigt att jag inte hunnit se hur hon blev på bild :D väldigt söt IRL. Men dom lär jag ju se imorrn om inget annat.



Själv har jag fotat jeans idag på förmiddagen och de blir mer fotning imorrn i form av skor, leggings och jeans. Nu ska jag springa ner på stan o lämna tebax tränings/mysbyxorna vi köpte förra veckan. 36 var alldeles för tajta för oss KONSTIGT nog och de finns inga 38:or någonstans. Ska fråga en gång till annars kommer jag byta ut dom mot nya kläder o dom får ni se lite senare ;) Ska träna ett hårt pass på gymmet oxå, lika bra när man har tid över ;) efter de till Daniel. skrivs!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback