RSS 2.0

She's home!

Sådär ja! Nu är min kära syster hemma igen! Lagt henne på soffan och hon beskriver smärtan som träningsvärk precis som jag :) Anne tog inga slangar och sprutor med lokalbedövning som jag gjorde eftersom hon inte kan åka tillbaka imorrn, så vi får hoppas att smärtan inte blir värre än min ikväll/natt! Ska se till att hon får i sig smärtstillande när det behövs! Det tråkigaste nu är att jag inte kan hjälpa henne upp eller ner från soffan o sängen. Aja vi klarar oss bra hoppas jag! Det kommer springa folk här som kan hjälpa till :)



Tog en jävla tid för henne att komma hem tycker jag, hon va där kl 8 och kom hem för en liten stund sedan, själv va jag där kl 12 och kom hem efter 18! Skrivs senare//J

Kommentarer
Postat av: Frida

slangar och lokalbedövning? Jag blev sövd och sen när allt var klart så fick jag hämta ut receptbelagda värktabletter :)

Bara man masserar ordentligt, så minskar spänningarna!

Hoppas allt går bra!

2010-09-30 @ 08:17:54
Postat av: anne & jenni

"Frida" Jaa det e en ny grej han börjat med i år för att minska smärtan första natten, kolla inlägg från när jag (jenn) gjorde det så ser du, man får ju recept på smärtstillande oxå

2010-09-30 @ 08:20:18
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det låter bra.. och det har säkert skett fler förbättringar sen jag opererade mig för 7-8 år sedan :)



Ha det gott!

2010-09-30 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback