RSS 2.0

"Twin-day"

Hon hade legat från klockan 4 i morse och typ ropat på mig lite då och då, hon behövde gå på toa och även ta lite smärtstillande. Fyfan vad synd! Jag hade inte hört nånting! Vaknade kl 8 och hörde henne ropa. Jag flög upp och sprang in till henne, där låg hon..ledsen och helt panikslagen :( stackars liten..hon kunde inte ta sig upp själv denna gången. Gud vad dum jag kände mig, bra "nattvakt"! Jag fick henne på toa och hon fick hennes tabletter. Sen somnade vi om igen.

Vaknade halv 2 tack vare detta men aja..det är ju lördag så då är det lite whatever. Har iaf haft en tvillingdag här hemma, chillat och sånt bara. Gjorde tacos ikväll och har även ätit lite glass :) väldigt gottit!





Där har Jenni legat hela dagen typ, lilla tia ligger och myser me :) Tindra har också varit och myst med henne lite då och då. På bilden kan man kanske se lite hur storleken på brösten blev, vääldigt bra enligt mig som sagt :)

Ska chilla vidare ett tag nu, och inatt ska Jenni sova jämte mig för säkerhets skull :P hehe så att det inte blir som inatt..vill inte sova bort hela söndagen sen heller.

Hoppas att ni haft en kanonbra lördag!
Skrivs imorrn sötisar!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback