RSS 2.0

Vad är planen?

Då ska vi se...jobbveckan är slut, GÖTT! Den var lite mer intesiv i slutet nu, men aja :) ingen panik. Så vad är planen nu då? Jo, jag har iaf tänkt att ta ig en myskväll idag, med egengjord pizza som jag skrev innan :)

Sen har jag faktiskt tänkt mig att kanske fixa iordning mig lite? har varit heeeelt osminkad idag inte ens concealer fick entra mitt ansikte idag. Ska se vad jag kan göra åt mina ögon nu då..fast, känns lite som att jag borde vänta ändå. Men idag vill jag inte gå runt med glasögon dock, så nåt måste jag göra

Blir hämtad vid halv 8 för att man ska handla lite saker.. så what to do? Får nog "fixa till" det, hehe. Jenni ska faktiskt vara hemma idag, hon är här nu :) trevligt och se henne igen när jag kom hem.

!

Hur som helst, kan ju inte se ut såhär hela tiden, så nu ska jag bara äta nåt litet och sedan blir det antagligen lite fixifixi,
skrivs väl senare eller nåt.

XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback