RSS 2.0

Vad händer!?

En onsdag..den 22:e september! Vad händer idag tro?? Jag är alldeles ensam på retusch idag! Sa åt killarna att dom kunde vara hemma för att det blir en väldigt lugn dag idag och jag klarar mig utmärkt själv :) Känns lite onödigt att tvinga hit dom från Varberg och Alingsås för att sitta och glo :P haha

Vad händer mer idag? Jo, Kenza kommer hit för att fota hela dagen, det ska göra en del IMAGE-fotningar på henne, men även vanliga katalogbilder om jag förstog allt rätt :) ska bli trevligt...



Under mina lediga stunden ska jag även måla till mina korta naglar, dom får ju inte va helt "off" för att dom är korta..så lite vit färg ska dom få :)



Skrivs senare såklart!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback