RSS 2.0

Vänta någon dag till..

Ett klipp där och ett drag där..det tog typ 5 sekunder så var stygnen borta :) och det gjorde inte alls ont, som tur var. Allt hade enligt läkaren läkt OTROLIGT fint! Det såg jätte bra ut tyckte han och ja, med atnke på att det gått så kort tid tycker jag själv också att det gör det, och vad vet jag om sånt..om hur det ska se ut efter en viss tid alltså :) Han bad mig iaf komma tillbaka efter några månader och visa slutresultat, för det var viktigt för honom. Jag lovade att göra det :)

Klantig som jag var så glömde jag fråga de viktigaste innan han gick men jag fick tag på honom igen sen. Ville veta när jag kunde börja sminka mig igen..fick ett svar av en annan kvinna där att jag skulle vänta en vecka till, men sen sa läkaren att jag kunde sminka mig när såren hade läkt "och det har dom gjort" sa han sen.

MEEEN jag väntar nog någon dag till iaf innan jag sätter på mig nån mascara eller nåt..lika bra, jag är van vid sminklöshet och jag kommer ändå gå runt med mina glajjor ett tag till för jag är faktiskt fortfarande gul och röd/lila runt ögonen.



Nu ska jag skynda mig och krypa ner i sängen så att jag får min skönhetssömn inatt igen!
Skrivs imorrn, hoppas att eran onsdag har varit bra!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback