RSS 2.0

Viruset spred sig på 1 sek!

Fyfan, nu måste jag berätta fort innan jag går hem! Haha det va as många på jobbet som fick det på typ mindre än 1 minut. Alla började gapa om att deras msn flippa ut totalt och då förstog ju alla att de va länken dom tryckt på som det stog "kolla den här bilder" och en länk till facebook. Man tänker ju inte mer på saken utan tror att det är en bild som en kompis vill visa. GUUUD vad trög man känner sig! Men räddningen va iaf Msn virus removal så om ni fått virus så att det skickas länkar till era kompis så gå in o ladda ner det programmet direkt. Jag gjorde det och min msn funkar som den ska igen ;) Ville bara tipsa om den och skriva att de blev lite kaos på jobbet för en liten stund, haha :D skrivs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback