RSS 2.0

Besvikelser..

Man kan inte alltid få som man vill..även om vi är rätt vana vid det :P hehe ne men fan! Vi hade ju hoppats på att kunna hämta våra nya mysjumpisar vi beställde, men det blev inget med det :/ Hade velat mysa med dom ikväll faktiskt..men idag åkte dom andra mysusarna på igen. Tänkte visa hur dom sitter på eftersom många vill se det, dom är sjukt sköna så skaffa en! (tips)



En annan besvikelse idag var att jag hade en bokad tid hos våran plastikkirurg för att jag ville fixa en liiiten sak under ögat...som jag berättade om innan. MEN, det blev inget av det eftersom man isf va tvungen att betala för en hel spruta som en "touch up", vilket jag INTE hade tänkt att göra, en sån liten sak lixom. Tänker fixa till det nästa gång jag går till Helens Beauty Center till "våran" Ann-Louice, hon är faktiskt den ENDA vi vet och har hört fixar till saker i efterhand gratis! Fast det kanske bara är på oss eftersom vi är hennes stamkunder? vad vet jag?

Yeye, ska snacka med henne imorrn iaf ang lite saker :) ja o nu tänker ni, ska dom göra mer skit..men det är klart vi ska! Lr vi gör ju det vi gör lixom..läpparna.

Det var fredagens 2 STORA besvikelser, meen det dör vi inte av. Nu myser vi vidare, Ha det mys!
P&K//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback