RSS 2.0

Dåså..

Åh, så skönt! Kom fram för en stund sen..Det var en lång bilresa! känns som att fredagen har varit väldigt lång måste jag säga! Jobbdagen var till och med lång?..lr den kändes nog lång bara för att det var ett rejält tempo det sista, hehe jag kollade på klockan rätt ofta idag efter lunch och det tog ett tag innan klockan blev dags att gå hem, för idag slutade vi halv 4 för att komma iväg i någorlunda bra tid.



Skönt att vädret varit bra hela dagen iaf och att det kommer fortsätta hela helgen :D Så att man kan njuta och fira valborg på ett bra sätt!

Nu sitter vi här och dricker lite vin i Uppsala hos våran moster Kerttu som vi ska bo hos tills på söndag :)



Vi som ska sova här är Jag, Jenni, Michaela, Dan och Carl..

Usch och fy vad jag är trött just nu..blir att krypa ner om ett tag så att morgondagen blir BÄST!

Hoppas eran fredag har varit bra!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback