RSS 2.0

Experthjälp

Vi har umgåtts med våran fina vän Michaela idag. Hon ville att vi skulle hänga med henne till citypraktiken här i borås för att fixa läpparna för andra gången, en touch up som det heter som man brukar göra efter en månad... Hon ville även fixa till lite eftersom ena sidan var lite större så det passade perfekt. Hon fick även vara en "visningsperson", vet inte riktigt vad det heter men hon fick restylane i läpparna och folk fick kolla på hur det gick till, en restylane presentation/visning typ.



Michaela ville att vi skulle hänga med och självklart gjorde vi det eftersom vi endå skulle umgås med henne idag. Hon ville nämligen ha våran experthjälp som hon sa :) Gulligt av henne! Hon tycker att hon har för hjärtformade läppar och ville ha dom mer runda. Så jag var med och visade hur jag tyckte hon skulle göra eftersom jag själv säger hur jag vill ha det på helens beauty center. Man vet alltid bäst själv hur man vill ha saker och ting. Hon la i lite för mkt i konturerna, jag ville att hon skulle lägga mer i mitten och nertill i läppen så att undersidan kommer ut lite så att inte läppen lutar innåt om ni förstår hur jag menar. har gjort det så många ggr nu så man vet vad som ser bäst ut. Aja hur som helst, de blev mkt bättre än sist :) Michaela är nöjdare iaf o tyckte det var bra att jag var där o sa till hur vi ville ha det!



Jätte svullna precis efter behandlingen, ni ser ju, lite vågiga, men nästa gång blir dom nog mer raka om hon gör som michaela och jag vill ;)

Nog om det, skoj var det iaf. Sedan gick vi hem till oss för massa tjat o mys. Åt våran gottis-yoghurt som ni alla vet vad den innehåller vid den här tiden och en kopp te. Dags att sova, helgen är NÄRA ;) //Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback