RSS 2.0

ILLA!

Ojoj, det kunde slutat riktigt illa den här dagen..helt livsfarligt att bara gå ute sådär och man vet aldrig vad som kan hända en egentligen..hehe ne nu låter det som att nåt jättehemskt har hänt! Men allvarligt, det kan faktiskt hända vad som helst när som helst!



Va ut och gick med Anki och hennes småttingar vid ramnaparken idag, så fint och gött :D mysigt om inget annat! Lilla Tyra ville mata alla fåglarna som finns där..men dom var rätt tråkga :P hehe



Nu till det som kunde gått riktigt illa, det finns en FROLF-bana runt där nånstans och det var faktiskt några som frolf:ade idag, En av grbbarna fick till ett VÄLDIGT snett kast med sin frisbee så den blög rakt mot oss, eftersom jag kände en av dom så tittade jag som tur var ditåt och såg att den va på väg RAKT mot oss. Hade jag inte duckat hade jag fått den rakt i fejset! Shit asså...och sen var den nära på att träffa lilla Tyra me för att hon stog en bit ifrån vid sidan av mig.

Anki blev rasande, men klart det inte var meningen och han bad om ursäkt såklart..hehe

Anyway, har varit sjukt sugen på glass hela helgen, har inte ätit nått sånt nu..så igår ville jag haft en lakritssås till glassen, men så hade den inte kommit till butiken än :( gjorde ett nytt försök idag men NEJ inget idag heller! BLIR GALEN! jag som vill ha glass! haha, men det blir det ikväll ändå! men utan såsen..det blir det vanliga med kolasås istället!



Nu ska jag se till att få tankat filmerna jag vill se o sen mysa vidare här ;) min rärddning just nu är iaf naturgodiset, det var ju också länge sen jag fick det!

Laert babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback