RSS 2.0

Inte så illa!

ooops, klockan är ju redan 1 :) hehe, det var typ helt omöjligt för mig att ta mig upp idag..konstigt! Aja..vaknade iaf inte upp till regn som jag hade förväntat mig! Älsklinen(mobilen) har hela tiden sagt att det ska regna denna lördagen men sen att det ska bli sommarväder, får hoppas att den har fel ang idag men inte sen :D det ser ju rätt ljust ut för dagen iaf! hehe



Anyway, har precis satt mig med min trevliga frukost, som består av turksik youghurt med lite ica crunch, linfrön,mandlar,hasselönötter, solrosfrön och frysta hallon. Grönt te till dets åklart :)

Nu tänkte jag ta tag i det här med inköpslistan för nästa veckan mat igen..hade ju redan luncherna planerade MEN har fått ändra ltie eftersom vi inte behöver mat varje dag ändå, det är ju bara 4 arbetsdagar o sen har jag ett lunchmöte en dag me :)

Hoppas ni har haft en trevlig lördagsmorgon!
Skrivs senare!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback