RSS 2.0

Mat & Träning 11.04.17

Passar mycket bra idag. Herre gud vad jag proppat i mig massa skit idag IGEN :P Att jag inte lär mig. Men jag har ju faktiskt tränat lite idag så det förtjänar jag, men det blir ännu hårdare träning i veckan med tanke på att jag bara kan träna 4 ggr, det e ju påsk och allt i veckan. GÖÖÖTT



Dagens träning blev en joggingrunda i skogen på 25 minuter. Lite jobbigare att springa ute med tanke på alla backar och underlag. Skönt att vara ute i det fina vädret.. ska försöka vara ute så mkt det bara går i veckan. Kanske ska springa ute och sedan ta en runda på gymmet, hmm jaa. så får det bli!



Dagens mattintag ser typ ut så här..
Frukost: yoghurt och musli
Mellanmål: Proteinshake
Mellanmål 2: digestive och creme bonjour
Kvällsmat/middag: Egengjorda hamburgare. suuupergott!
Kvällsgottis: Lite chips, lite godis, coca cola och marabou sensation!



Herre gud vad jag äter. Får lugna mig lite på helgerna känner jag annars vägen jag väl 60 innan sommarn. Känner att 52 är en bra vikt för mig. vägen typ lite mer och lite mindre vissa dagar.

Helgen e strax slut IGEN. gosh! Men gissa om veckan kommer gå fort. Massa hård träning och vips så e det påsk och massa fest ;) gonatt//Jenni


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-18 @ 11:16:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback