RSS 2.0

Mat & Träning 11.04.28

Det var ju det jag misstänkte, ingen ansträngning på 2-3 dagar enligt Ann-Louise på HBC :) hehe man ska ju såklart inte anstränga sig när man gör nåt ingrepp, för att minimera svullnad och allt sånt.

Så idag blev det en vilodag för mig iaf, Jenni var duktig och gick ut och gick idag, mer en powerwalk faktiskt. Hon säger att hon känner av det i rumpan, hon har lite ont i benen av gårdagens och tisdagens löprundor.

Så denna veckan blir det INGEn mer träning, det hinns som sagt inte me..och det är inget vi kommer pria nu under valborg, man får faktiskt prioritera annat då. Det får man alltid! Vi tar igen det sen vettni :D

Idag blev det ändring i maten idag för mmig iaf, hann inte äta nåt mellanmål vid halv 11 eftersom jag skulle iväg. Men Jenni tog det som vanligt.

Frukost 07.00: Powersmoothie
Mellanmål 11.00: Grönt te & apelsin
Lunch 13.00: Laxsallad med fetaost, vitlöksås till det.
16.00 tog jag en kopp grönt te..var rätt hungrig då.



Mellanmål 18.00: omelett med räkor,rödlök,feta & babyspenat.

Jag tog en LITEN smakbit av Ankis väldigt chokladiga kaka idag på stan me..syndade lite :P det är ju bara torsdag.

Nu blir det nog en kopp te och lite nötter & russin.

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback