RSS 2.0

Mitt hår.

Det är så irriterande att det gör ont dom första nätterna med nya extentions, hehe kan ju inte sova ordentligt :( typiskt nu när man vill vara pigg..har vaknat ett antal ggr i natt eftersom det känns så.

Glömde ta en före-bild inna vi började med håret, men det såg ut som sist typ inna jag la in det, får väl leta upp bilden om nån vill se sen, men så här blev iaf resultatet efteråt.



Denna gången blev det 78 slingor. Förra gången hade jag 66..det blev fler nu bara för att Jenni råkade lägga dom 2 första raderna lite för långt ner så hon var tvungen att lägga en liten extra rad emellan den andra o den som skulle blivit den 3:e och sista. Men aja, det blir aldrig helt lika och resultate blev ju ändå väldigt bra tycker vi. Ska klippa till det liite till, eller tunna ut det lite nertill så att det inte blir för tungt.

Ska dock lägga i någon slinga till fram vid luggen..lägger i dom sista som blev kvar idag sen får jag beställa ett nytt pack o lägga i någon mer, blir bra det.

Ska se sen man behöver ta ut den sista raden om håret blir för tjockt när det har blivit tvättat några ggr, för nu är det nya håret så fint och tunt så det kommer ju kännas annorlunda efter ett tag. 

Nu e jag långhårig igen ett tag framöver :) får hoppas att det håller sig lika bra som sist så att jag inte får några "ihopklumpningar" som första gången. Men jag ska göra allt för att det INTE blir så såklart hehe

Later//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback