RSS 2.0

My hero

hehe jag fattar faktistk itne vad som händer nu, sa ju typ att jag va hur trött som helst igårkväll, och att jag typ skulle decka i sängen med hjälp av smikmattan och det gjorde jag me typ. Jag har även tidigare skrivit att jag brukar vara vaken runt den tiden jag ska gå upp, lite innan mobillarmet sätter igång halv 7 på morgonen.

Men nu har det hänt iaf vad jag vet/tror 2 ggr att jag stängt av alarmet på mobilen utan att fatta det, har även tidigare skrivit att mobilens alarm har cp:at ett antal ggr, men vi vet hur vi fixar det så att det itne ska bli så. Så det måste va att jag bara stängt av det i "sömnen" typ?

lite weird..

Meeen som tur e så räddades jag IDAG av min reservklocka som vi köpte på IKEA för ett tag sen bara för att mobilen krånglade ibland. My little hero :) hehe



Yeye, det hände ingen olycka med några förseningar som tur är, inte för att det hade gjort så mkt heller om man kom lite senare idag men ändå.

Dags att forstätta retuscha Bruno som fotas i badshorts :P haha lilla sötisa-Sanna är allt avundsjuk idag ;P

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback