RSS 2.0

No regrets!

Ne jag ångrar verkligen inte att man tog tag i saker igår och tog sig ut en sväng! Va ju hos en vän först en stund sen drog vi till Grand. Kan ju säga att gårdagen var en av dom bättre! :D Hade sjukt kul även om jag tappade bort folk hela tiden men jag fann även andra ;)

När jag/vi går ut så är det ju typ för att dansa, det e så sjukt gött när det bara rullar en massa skön musik och man kan släppa loss :D love it! Igår ägde musiken me!

Måste ju även säga att jag faktiskt ALDRIG kommer att ångra att jag valt "ett liv" utan alkohol, GAH! det är så skönt..jag har så himla kul! haha jag har sån jäkla koll! Igår var det iofs nåt lite konstigt med mig, jag "kände" mig typ berusad? Det verkade lite som att jag fått i mig nåt med alkohol? Jag va lite vimsig och typ flamsig, hehe. Det kanske var lite trötthet som fanns innombords men inte slöpptes ut på ett negativt sätt? Något var det iaf för jag sa det själv: Det känns som att jag har druckit. Drack gjorde jag ju, men mina älskade isvatten med lime ;P

En annan sak som är sjukt bra nu är att man faktiskt inte kommer att ångra grejer man gör efter en utekväll. Som tex att gå med någon hem eller liknande, för nu för tiden blir det ju aldrig en "fyllegrej" Många skyller alltid mkt på sånt när dom gjort nåt dom inte va helt 100 på om dom ville eller inte, hehe :P

Slutsatsen av detta är att kvällen var grym!



I HAVE NO REGRETS! ;D and i love it!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback