RSS 2.0

Så oväntat!

Ja det var verkligen helt oväntat! Det blev ingen ensam kväll hemma som väntat, en hemmakväll ja..men inte ensam :) hehe Låter fan alltid som att jag är ensam, lr iaf att jag har planerat att vara ensam, visst gör det? Fast nu var det ju iofs så att det var min plan för kvällen från början..

Kollat på film hela kvällen, lr a film o film..tv och film. Först var det ju SJÄLVKLART vampires, sen blev det andra narniafilmen! Äntligen typ..har velat se den länge men aldrig fått det gjort.



Den var bra, precis som första. Gillade böckerna..läste alla när vi gick i gymnasiet, vilket är VÄLDIGT länge sen nu :P hehe men ah, jag kom ihåg grejer man läst nu när man kollade på filmen.

Redan lördag, hehe ne fy..har inte mkt att tillägga för nu tänkte jag sminka av mig och sedan låta kroppen vila innan man hittar på nya grejer..

Hoppas eran helg började bra!
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback