RSS 2.0

Skämtar du eller?!

"Jag är gravid"..."Jag ska bli pappa till tvillingar" eeeh okej? haha! några statusuppdateringar man sett på FB idag..eeh? ja! Det är 1:a april och ja, det är kul med skämt! :P hehheheh. Själv har jag inte skämtat med nån idag..har inte haft något bra tillfälle eller haft nåt bra skämt att dra till med ändå.



En sak som inte är ett skämt är iaf att jag kollat på Sköneheten & Odjuret ikväll! Shit vad jag älskar den filmen..hade typ glömt av hur bra den är! Har länge tjatat om att jag ville se den igen, va ju så många år sen nu. Så ikväll blev det av iaf :D Love Disney!

Ett mkt bra slut på denna fredagen måste jag säga..nu är jag på bra humör även om tröttheten har tagit över mig och min kropp, kryper ner om en stund för att vara pigg och glad inför en förhoppningsvis underbra lördag :)

Hoppas ni har/har haft en riktigt trevlig fredag!
P&K//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback