RSS 2.0

TACK!!

Nu är äntligen skyddet på plats! Jag tappade min förra veckan, skulle sätta på den samma dag men helt plötsligt var den borta. Hade ingen i helgen och till följd av det fick min fina telefon en liten repa TROST att jag försökert vara superförsiktig, vet inte äns hur jag fått den. Jag dog lite innombors första gången jag såg den igår men det är bara en repa, den syns men det e inget jag kommer störa mig på enormt mkt trots att jag gör det nu bara för att telefonen e så ny :) Det e ju alltid s, första repan, första gången man tappar den osv, hehe

Känner mig lite dum,  kunde lite gärna gjort det första dagen men jag ville vänta och göra det i lugn och ro hemma, hade jag varit lite smartare så hade jag aldrig behövt få en jävla repa på skärmen :P ÅH!



Carl fixade ett nytt skydd åt mig idag. Nu är den moterad och reptålig. TACK som fan, du är bäst!

Varit lugnt och skönt idag och ett tidigt avslut blev det oxå. Modellerna slutade fota redan vid 16. Det var planerat lite längre men dom har jobbat på så bra så de finns inte så mkt kvar att fota :) Anki var här en sväng oxå, alltid lika kul. Nu ska vi till stan, byta en jumpsuit och sedan träna!//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback