RSS 2.0

Best of Juli!

Hmm..okej! Vad hände i Juli nu då!? haha vet ju att den har varit bra men som sagt så gick den FÖR fort, som allt annat iofs!

Men jag tror det var 3 störra höjdpunkter man kan ta upp iaf..



Det första var ju våran 25-års dag, våran 50års fest :D Fick sällskap av släkt och vänner, den kvällen var helt underbar måste vi säga!

Det andra var ju våran riktiga födelsedag när vi åkte till Halmstad på Clyb monday! Det var en av dom roligaste kvällarna på länge tror jag :D haha vi var ju ute och köka o allt sån innan, väldigt mysigt!



Bodde på vandrarhem då, väldigt bra måste jag säga :) Tylöbäcks vandrarhem hette det nog om jag inte minns fel :P

SEN har vi ju våran Finlandstripp, den va trevlig..men det som va bäst var ju såklart första festkvällen. Jag och Jenni var på så bra humör, vi lixom va hel perfekt ihop den kvällen, ibland kan det bli lite si o så med humör o allt. hehe.



Sen var det våran tripp till Oulu för att festa med våran Sanna <3 den dagen, kvällen och natten var fab :D



Sen har väl torsdagskvällarna gjort sitt lilla me, många sånna trevliga stunder :) är över lag väldigt nöjd med Juli, får se vad Augusti har att erbjuda då..

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback